Πολιτική επιστροφών
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, πάντα με το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς(απόδειξη, τιμολόγιο), ενώ μετά την προθεσμία αυτή, χάνετε κάθε σχετικό δικαίωμα.
Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, και να είναι στην πλήρη αρχική του συσκευασία, η οποία δεν θα πρέπει να έχει σκισίματα και φθορές.
Σε περίπτωση επιστροφής, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής, συν τα έξοδα της αρχικής αποστολής.
-Δεν επιστρέφονται οι φακοί επαφής που έχουν γίνει ειδική παραγγελία, δηλαδή οι αστιγματικοί, οι πολυεστιακοί, και οι υπερμετρωπικοί.
-Δεν επιστρέφονται οι οφθαλμικοί φακοί οράσεως που έχουν κατασκευαστεί και τοποθετηθεί σύμφωνα με βαθμούς σας.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης υποχρεούται να μας ενημερώσει εντός της ημέρας παραλαβής του προϊόντος, ή την επόμενη εργάσιμη, με κάθε πρόσφορο μέσο.
Το κατάστημα επιφυλάσσεται για την διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
Τονίζεται ότι η διαφορά χρώματος ή μεγέθους ανάμεσα στο προϊόν και την φωτογραφία δεν θεωρείται ελάττωμα, και μπορεί να οφείλεται στις συνθήκες φωτισμού κατά την φωτογράφηση, την φωτεινότητα της οθόνης σας ή το είδος της συσκευής σας.
Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς τόσο του παλιού όσο και του νέου προϊόντος.
Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, και να είναι στην πλήρη αρχική του συσκευασία, η οποία δεν θα πρέπει να έχει σκισίματα και φθορές.
Σε περίπτωση επιστροφής, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής, συν τα έξοδα της αρχικής αποστολής.
-Δεν επιστρέφονται οι φακοί επαφής που έχουν γίνει ειδική παραγγελία, δηλαδή οι αστιγματικοί, οι πολυεστιακοί, και οι υπερμετρωπικοί.
-Δεν επιστρέφονται οι οφθαλμικοί φακοί οράσεως που έχουν κατασκευαστεί και τοποθετηθεί σύμφωνα με βαθμούς σας.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης υποχρεούται να μας ενημερώσει εντός της ημέρας παραλαβής του προϊόντος, ή την επόμενη εργάσιμη, με κάθε πρόσφορο μέσο.
Το κατάστημα επιφυλάσσεται για την διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
Τονίζεται ότι η διαφορά χρώματος ή μεγέθους ανάμεσα στο προϊόν και την φωτογραφία δεν θεωρείται ελάττωμα, και μπορεί να οφείλεται στις συνθήκες φωτισμού κατά την φωτογράφηση, την φωτεινότητα της οθόνης σας ή το είδος της συσκευής σας.
Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς τόσο του παλιού όσο και του νέου προϊόντος.